Administrativní a organizační pracovník/pracovnice
Náplň práce:
- zajištění zázemí pro práci týmu a chodu kanceláře
- administrativní a organizační podpora poskytování služeb
- podpora zpracování mzdové a personální agendy
- zpracování podkladů pro monitorovací zprávy projektů
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání
- uživatelskou znalost Windows, MS Office a internetu
- ŘP skupiny B – aktivní řidič/ka
- organizační dovednosti a pečlivost
- smysl pro detail a pořádek
- schopnost pracovat samostatně, efektivně a systematicky
- příjemné vystupování, komunikativnost a flexibilitu
- kladný vztah k dětem a kytkám výhodou
Nabízíme:
- práci v menším tvůrčím týmu
- příjemné prostředí společnosti s mnohaletou zkušeností se vzděláváním dospělých
- příležitost k osobnímu a profesnímu růstu
- spoluúčast na projektech a službách, které mají smysl
- práci na plný úvazek
- hrubá mzda při 1,00 úvazku od 30 tis. Kč
Máte-li o pozici zájem, pošlete nám prosím:
- strukturovaný životopis
- vaše motivační video
Proč motivační video a jak jej zpracovat?
Naším požadavkem je vybrat komunikativní osobu, která svým vystupováním a přístupem vhodně doplní náš tým. Zároveň hledáme člověka, který si umí poradit se zadaným úkolem. Proto jsme místo motivačního dopisu zvolili video.
Ve videu (2-5 minut) nám osobně sdělte, kdo jste a co zajímavého nám právě Vy můžete nabídnout. Svou prezentaci umístěte jako neveřejné video na YouTube a odkaz pošlete na info@attavena.cz (neveřejné video vidí jen lidé, kterým zašlete odkaz). Do předmětu zprávy napište: příjmení jméno_admin. V příloze e-mailu zašlete i strukturovaný životopis. Požadujeme oba uvedené podklady a splnění termínu pro podání přihlášky.
Přihlášky přijímáme do 12. 5. 2025, 24:00.
Přihlášky vyhodnocujeme průběžně a výběrové řízení můžeme ukončit před uvedeným termínem.
Předpokládaný nástup: červen 2025
Kontakt: Žaneta Bumbová, +420 775 403 831